سنگ‌های بسیاری به‌عنوان شهاب‌سنگ در سایت‌ها فروش اینترنتی فروخته می‌شود که به اعتقاد «حجت کمالی» پژوهشگر و مدیر موزه شهاب‌سنگ‌ایران، هیچ‌کدام اصل نبوده و فروش آن‌ها هیچ‌گونه اعتباری ندارد. کمالی به قیمت‌های نجومی، عجیب و غیرواقعی این کالا در سایت‌ها عجیب اشاره می‌کند و می‌گوید: «برخی از شهاب‌سنگ‌ها در آگهی‌ها با قیمت‌های‌میلیاردی معامله می‌شوند که اغلب فروشنده‌های آن‌ها اعتقاد دارند این شهاب‌سنگ‌ها مریخی یا شهاب‌سنگ‌های کره‌ماه هستند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکزعملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار میلیاردی به اتهام خرید و فروش خودروهای لیزینگی به قیمت کارخانه و جعل عنوان مسئولین کشوری در تهران خبر داد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن حداقل ۴ میلیارد تومان می تواند در منطقه شرق محدوده خیابان هفده شهریور خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش خانه های حیاط دار و ویلایی نشان می دهد که با داشتن ۵ میلیارد تومان می توان در مناطق مختلف پایتخت خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن ۴ الی ۵ میلیارد تومان می تواند در مناطق مختلف پایتخت خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن ۴ الی ۶ میلیارد تومان می تواند در غرب تهران خانه دار شد.
این زوج میان سال که طبق اظهارات همسایگان از حدود ۳ سال قبل زباله گردی می‌کنند و از این روش روزگار می‌گذرانند از افراد میلیاردر و متمول هستند و در حالی ۳ واحد آپارتمانی را در همان محل به اجاره واگذار کرده اند که دو واحد دیگر آپارتمانی را نیز در دست ساخت دارند و آپارتمان‌های میلیاردی را خرید و فروش می‌کنند.
شهاب، سردسته باند اظهاراتی متفاوت از شاکی بیان کرد و گفت: من سنگتراشی داشتم. شاکی سنگ هایش را پیش من می‌آورد تا برش بزنم. من آبدارچی او نبودم. بعد هم نمایندگی فروش محصولات یکی از شرکت‌های خودروسازی را داشتم و سال ۹۵ من حدود ۳۰۰ خودرو پیش خرید کردم. اما از آنجایی که این خرید و فروش هایم باعث برهم زدن نظم بازار شده بود مرا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی دستگیر کرده و به زندان افتادم و محکوم به اعدام شدم.
هفته چهارم زمستان خرید و فروش انجام نمی شود با این حال قیمت ها در این بازار در حال تغییر است و هر متر خانه در محله شهرک محلاتی از متری ۴۶ الی ۱۹۶ میلیون است
قیمت لاماری ایما طبق آگهی‌های درج شده در پلتفرم‌های فروش خودرو حداقل ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است (حتی نرخ‌های ۲.۳۰۰ میلیارد تومانی نیز دیده می‌شود.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله قیطریه هر خانه متری ۱۳۳ میلیون به فروش می رسد.
از ۳۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان... این‌ها قیمت‌هایی است که فروشندگان کلیه، کبد و مغز استخوان برای اعضای بدن‌شان در نظر گرفته‌اند. هر کدام از این افراد مسائل خاص خودشان را دارند، اما مشکل تمامی آن‌ها فقر و نداری است.
بازار خرید و فروش مسکن در آخرین روزهای دومین هفته از ماه آخر پاییز در شمال تهران با قیمت های نجومی همراه بوده است.
بازار خرید و فروش مسکن در آخرین روزهای دومین هفته از ماه آخر پاییز در شمال تهران با قیمت های نجومی همراه بوده است.
کشنده امپاور در بورس کالا با قیمت ۳ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان به تعداد ۷۱ دستگاه به فروش رسید.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: مالباختگان این پرونده در ادامه اظهارات خود گفتند قصد خرید پوشاک در فضای مجازی را داشته که با یک سایت فروش آنلاین این کالا‌ها با قیمت‌های ارزان که نماد اعتماد الکترونیک نیز داشته است مواجه شده و پس از انجام فرآیند خرید و واریز وجه کالایی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدند.
رئیس سازمان راهداری به اظهارات وزیر اقتصاد در خصوص کم‌کاری‌های این سازمان نسبت به صدور مجوز مجتمع‌های رفاهی بین راهی پاسخ داد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از زمان تاسیس سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۳۴۷ تا به امروز، یک سؤال هم از این مجموعه خارج نشده است که یک افتخار برای سازمان سنجش به حساب می‌آید.
تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند، این تجهیزات در کسری از ثانیه می‌توانستند اطلاعات را به خارج از محل برگزاری آزمون ارسال و پاسخ‌ها را دریافت کنند.
محمدرضا احمدی سنگری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابزاری همچون عینک، خودکار و تجهیزات بسیار ویژه‌ای که فرستنده و گیرنده سوالات و پاسخنامه‌های آزمون سراسری بودند، گفت: تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای عاشق گم شده!/ معمای مرموز آدم‌ربایی ۳۰ میلیاردی/ کلکسیون جرم در یک ساندویچی!/ قتل در اراک، دستگیری در مشهد/ کلاهبرداری ۹ هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک/ دستبرد به اموال فروشگاه زیر دوربین‌های خاموش!/ سرقت‌های سریالی هنگام مرخصی از زندان
کلاهبرداری ۹ هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک
همدستی خواهران دوقلو برای جیب بری
سه استان در معرض خطر برخورد صاعقه
فردا طرح ترافیک برقرار است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ